14/2 - 2011


Imorgon (alldeles strax "idag") blir min första alla hjärtans dag som singel på en hel del år. Jag struntar i blommor och presenter (även om det självklart skulle vara välkommet) men att förena mig mig känslan att spendera denna, om än dock väldigt kommersiella, dag själv är svårare. Det blir lite mer uppenbart en sådan dag.

Men till att börja med ska jag försöka få till en dejt med John Blund! Och jag borde kanske redan nu försöka flörta till mig en dejt till imorgon också - så att jag om inte annat slipper fira heeela alla <3-dag själv. Och sömn behövs, som alltid :) Skola, hund, plugga, vardag vardag vardag står på mitt schema imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0