Det är något visst med tiden på helgen

Helgen har, som så många andra, gått tokigt fort. Först var det fredag och så rätt var det var vaknade jag upp och det var måndag morgon. Men jag har haft en väldigt bra helg!

 Fredag åt jag middag och firade av tentan hemma hos Andrea innan vi invigde nationen. I lördags fick jag besök av min kusin som kollade in min lägenhet och gav mig en kram när han ändå var i stan och sen blev det 25-års fest för hela slanten. Erica hade styrt upp goda drinkar och roliga lekar och hennes duktiga sambo Ante hade fixat super smarrig mat. Kolla in tårtan han hade gjort till oss!




Igår såg jag till att hålla mitt löfte - minst ett riktigt träningspass i veckan - och beärade gymmet med ett besök innan jag bjöd över Thérese på söndags pyssel. Vi bakade bröd, fixade naglar och fötter, la ansiktsmask och såg solsidan. Traditionsenligt lagade jag även söndasmiddag. Det blev bla en kantarellrisotto á la fröken Björde. EN hel del ost och så lite smör - så onyttigt men så gott. Täning +/- 0 men vad gör det så länge jag inte ligger på - ?? :)



Kommentarer
Anonym

Låter som en härlig helg! Blir jag glad att läsa!Det var du värd!

Kram mamma

2011-02-28 @ 12:45:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0