Hängig

Senaste dagarna har jag haft lite ont i halsen och nu känner jag mig hängig. Undrar om jag håller på att bli sjuk? Det hoppas jag inte!

I förebyggande syfte gick jag i alla fall in i videoaffären och hyrde en film när jag var ute på prommis med Astid. Vila sägs ju vara den bästa medicinen - och vad bättre än att göra det med en film?

Men först ska jag läsa igenom Andreas letter of motivation som hon ska skicka iväg för att få studera utomlands. Jag tror nog att hennes brev är helt perfekt så med all sannolikhet kommer jag bara kunna komma med beröm. Men om ett tag är det min tur att skriva ansökningsbrev till USA, och det kan ju vara bra att öva?

Men sen ska jag kurera mig som sagt. Har inte tid, lust eller ork att bli sjuk just nu (som att man någonsin har det?). Jag hoppas att ni mina vänner är friska och att ni har en trevlig tisdagskväll! /C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0