Jag kan stå emot allt, utom frestelser!

Jag är livsnjutare (Eller möjligen livs-miss-brukare) ända ut i fingerspetsarna!

Ibland sliter jag hårt för mitt leverbröd, min person, min karriär och framgång. Och ibland glider jag räkmacka! Jag är en person som är proffs på att kompromissa, trixa och omprioritera så att jag kan ta alla chanser att slippa tristess, enformighet och ge livet lite krydda.

Idag kryddade jag en studie-dag med en två timmar lång shopping-paus med Mamma. Nu är jag lycklig ägare till ett fint blomsterarrangemang, en blus, en kofta, lite småplock, en hatt och en present till min far. Min missbrukar sida har även tillfredställt sitt sockerberoende med glass, en chokladkaka samt en hel skål godis. (Mitt förnuft som vet att jag har en intention om att gå ner två kilo skriker högt, men livs-miss-brukar Cassandra skiter då rakt i det.)

Nu är det dags för dagens andra paus och på den ska jag ge mig ut på en efterlängtad prommenad. Härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0