Livspusslet

Nu är det måndag, igen! Ny vecka med nya utmaningar att få ihop livspusslet, uppleva - leva - njuta, producera och skapa nya erfarenheter.

Jag har ägnat en bit av min morgon till att försöka strukturera upp veckan. Det är tråkigt när vardagen blir allt för uppstyrd och strukturerad men att ha ett preliminärt schema är tyvärr ett nödvändigt ont för att mitt liv ska gå ihop.

Springande punkten är nog Astrid som måste ha sällskap och få gå ut. Jag måste därför planera vart jag har bilen/parkering mm och detta ska denna vecka klaffa bra med både jobb, föreläsningar, seminarium, egna studier, ett läkarbesök samt ett besök med övernattning av min pappa. Vi ska lägga lite tid på att byta ut elkontakter till dimmrar och skruva upp några hyllor. Men eftersom min pappa älskar bio tänkte jag även buda ut honom på bio :)

Med lite pyssel, så veckan inte blir för stressig, ska nog det här bli en bra vecka! Även om jag fortfarande känner stor press över mina studier så ska jag se till att njuta av livet & stunderna som blir mellan alla måsten och inte minst av min pappas besök!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0