Produktiv

I onsdags när pappa kom var vi inte allt för produktiva. Vi pysslade lite grann och hjälpte min granne med hennes el men sen myste vi bara med middag och bio. Igår däremot var en väldigt produktiv dag då pappa tack vare snökaoset beslutade att stanna kvar ytterligare en dag. Vi har bytt spegel i badrummet, installerat en dimmer, satt upp två hyllor i köket, monterat alla beslag på köksskåpen samt tillverkat och satt upp hyllor och kryddhyllor innuti ett skåp.

Gårdagen bjöd också på en mysig middag på RAW och en liten utgång på Riche. Kombinationen jag och Nathalie och Riche hade förstås den självklara konsekvensen - ostron. Jag kan summera den här veckan i ett ord   -  LYX!  Men nu ska jag tillbaka till verkligheten - ta tag i livet och mina studier. Jag ska under förmiddagen försöka uppbringa så mycket självdiciplin som är möjligt och ladda mentalt för att återvända till macroekonomins värld. På söndag ska den här helgen kunna summeras i ordet   -   STUDIER.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0