Senaste dagarna - i bilder!


Jag monterade ner det fula badrummsskåpet och installerade en ny badrumslampa. Jag hade stora "klia-mig-i-huvudet-bekymmer-tankar" var jag skulle göra av jorden. (i gamla skåpet fanns det ett uttag så självklart krävdes en jord, men nya lampan ville ju förståss bara ha Nolla och L1.) Men tacka vet jag google!
Lägg märke till lampans lutning :) Jag hade inte något diamantborr utan använde ett befintligt hål att tillfälligt fästa lampan i. Men igår monterade jag dock ner lampan igen för att ersätta den med en annan, som jag tror passar min stil lite bättre.


I förrgår var det kallt när jag skulle gå på sista kvällspromenaden - så jag fick möjlighet att inviga mina nya Uggs-skor. Jag tycker det är fult med sånna skor - men ack så varm och skönt! Det känns som att vara ute och gå i tofflor.


Jag har fortsatt min arbete i att färdigställa mitt hem. Soffa saknas fortfarande men i övrigt börjar det ta form!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0