Söndag 13/2

Jag och Astrid har mött upp min kompis Andrea på ett fik för några timmars intensiva studier. Det går sådär, jag längtar tills jag får gå här ifrån 16.30, men till dess ska jag göra mitt bästa. Ikväll kommer min fina kompis Anna och hennes sambo hem till mig på söndagsmiddag. Anna är gravid och har nu gått halvvägs och när jag träffade henne i torsdags hade hon en tydlig liten kula! Hon var så fin och hennes sambo var rak som en fura i ryggen uppfylld av stolthet! Det ska bli mysigt att få rå om dem båda ikväll! Innan jag gick hemifrån förberede jag en mördeg som ska bli en äppelpaj samt en potatisgratäng som bara ska in i ugnen och sedan serveras med en köttbit. Jag har tagit upp kantareller ur frysen så till förrätt har jag tänkt göra en kantarell-toast.

Mys söndag. Blir det tid över ikväll skriver jag ett litet inlägg om morgondagen och den lilla bävan jag känner för att för första gången på flera år inte ha någon att rå om just denna dag.

Till dess önskar jag Dig en underbar söndag!
Love,
C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0