Åre



Det blev V för hela slanten i lördags så jag sov mig igenom flygresan igår (det är iof ingen bedrift eftersom det är knappt 1h i luften) men jag förstod att första kvällen i Åre skulle bli hård. Jag satte på mig ögonbindel och sussade sött redan innan vi lyfte sedan vaknade jag av doften av kaffe - underbart.

Angående mina aningar så var de helt berättigade. Jag landade lagom till after skin och sen höll vi igång hela natten. En bild säger mer en tusen år så här kommer en mobilbild från 03.00. Lite lagom suddig - men så var nog även bilden innanför mina hornhinnor just då.

Nu sippar jag vin igen medan vi väntar in våra pre-party gäster. Jag och Andrea bor mitt i Åre i en nybyggd etage-lägenhet och snart fylls vårt tillfälliga hem av härliga vänner och bekanta. Livet kunde vara sämre :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0