. . .

I natt har Astrid terroriserat mig mer än vanligt. Hon är "chef över trapphuset" och inatt har hon skällt sig hes. I morse vaknade jag med huvudvärk som fick mig att vilja dra kudden över huvudet och dö. Om det beror på min hackiga sömn, på att jag är för stressad inför kommande tentan eller något helt annat vet jag inte. Men migränen är iaf på väg. Jag har tagit en migrän-näs-spray och jag hoppas på så vis kunna motarbeta den.

För att slippa att dessutom få koffein-abstinens huvudvärk och blodsockerfall har jag ätit frukost. En frukost som jag fixade iordning i mitt nya kök - det kändes konstigt men oxå så mysigt och spännande. Det är i detta utrymme jag hädanenfter kommer fly in för en paus från vardagen och lite pyssel med bakning och matlagning. Hur det kommer funka rent logistiskt - om jag tänkt rätt när jag ritade - återstår att se.



Nu ska jag sätta mig i sängen, upprätt, med ögonbindel och vänta ut att nässprayen ska få göra sitt


Kommentarer
Anonym

Det blir ju URSNYGGT! GRATTIS! Kram

2011-01-10 @ 12:52:49
Wissel

blev jävligt bra Cassandra!! :-) det gjorde du bra :-)

2011-01-10 @ 19:53:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0