Happy New Year och god hälsa, lycka och framgång!

Igår stängde vi 2010 och jag måste säga att året avslutades väldigt bra! Vädret på dagen var fantastiskt och jag kunde inte annat än gå på två långprommenader. Dagen avslutades med en trevlig middag med god mat och härlig stämning. Lite festigheter och sen prommenad till vattnet där tolvslaget firades med nedräkning, fyverkerier, champagne, lyckönskningar och kramar med mina fina nyfunna vänner!

Nu ligger ett helt nytt år framför oss. Jag är nyfiken på vad det här året kommer föra med sig för överraskningar. Jag är dock övertygad om att det kommer att bli ett fanstastiskt år. Istället för nyårslöften som berör vikt, träning etc så är mitt enda löfte till mig själv att jag ska göra det här året till ett magiskt år! Satsa, våga ta risker, göra roliga saker, ta mig tid att njuta, jobba med mig själv och må bra samt våga släppa in fler människor i mitt liv och mitt hjärta. Till syven och sist står du ensam mot döden men andra människor kan skänka så mycket lycka och glädje. Vänskap och kärlek är det ända som ökar när du slösar med det. One enemy is too much, one thousand friends not enough...

GOTT NYTT ÅR



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0