Ny dag, nya möjligheter!



Jag trotsade min sömnbrist och gick upp 06.00 för att ha en lugn skön morgon med prommis och lång frukost. Idag är en ny dag - med nya möjligheter. Det är mycket i mitt liv nu med den annalkande tentan som egentligen behöver all min tid och fokus, golvslipningen som ska utföras i veckan som gör att jag måste tömma och utrymma min lägenhet och det faktum att jag samtidigt måste packa ihop och tömma min och mitt ex lägenhet då nya ägarna flyttar in i slutet på nästa vecka.

Men jag glädjer mig över att idag är en ny dag och jag satsar stenhårt på att vara effektiv och produktiv!

Ha en bra dag finisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0