Till alla er!

Nu när köket är på plats och allt nästan är klart känner jag att det är dags att rikta ett stort TACK till er. Alla mina nära och kära som funnit där för mig under både min separation och min renovering. Det har varit en jobbig tid och den hade utan tvekan varit outhärdlig utan er omtanke och ert stöd. Alla frågor & kommentarer jag fått under min renovering har varit värmande och trevliga inbrott som peppat mig att fortsätta även då jag stött på motgångar.

SÅ tack till er alla som följt mig och min renovering och ett särskillt tack till MIA OCH MICKE HÄGERLID som först hjälpte mig med rivningen och sedan kom som två räddande änglar och erbjöd sin hjälp när jag skickade hem min snickare. Såhär på sluttampen vill jag även säga att snickaren Christofer var en pärla som gjort ett väldigt bra jobb med att sätta nya köket på plats och som ställt upp på både lediga- och röda dagar.

TACK   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0