Tillbaka på banan!

Nu har vi rivit och jag har varit på IKEA och köpt nya stommar och hyllor - och snart är en ny bänkskiva tillbaka på plats. I veckan grämde jag mig över att jag hade köpt ca 2,5 m massiv bänkskiva för mycket (1 bit som var mer en 1,5m var kvar) och hade jag vågat chansa och ta en kort bit istället för en lång hade jag kunnat spara minst 400kr - antagligen det dubbla. Men tur var det för nu hade jag ju bänkskiva hemma och slapp köpa en hel lång :)

Ugnen är på plats, kylen likaså och DET GÅR ATT ÖPPNA BÅDA. hurra för det

När bänkskivan är på plats och fastskruvad ska golvet förlängas med 1 klick-bit och sedan ska bara socklarna skruvas på plats och sen är köket klart.
PÅ RIKTIGT! 

Nu tror jag inget mer stort kan gå fel. Inget förödande i alla fall. Himla skönt snart kan jag andas ut och få ett normalt liv igen. Från och med imorgon tar jag paus från allt vad renovering heter och koncentrerar mig på mina studer. Tentan närmar sig med stormsteg och det krävs all tid oc full fokus om jag ska ha en chans. Cross your fingers for me?


Kommentarer
Wissel

Fingers crossed!! :-)

2011-01-09 @ 17:56:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0