When all´s said and done, all roads lead to the same end. So it´s not so much whitch road you take, as how you take it

Dagens possitiva,
Jag har äntligen fått tillbaka min bil - men ännu bättre - idag sken solen och jag var tvungen att gräva fram mina ray-bans ur handsfacket. Tjohoo!

Livet i övrigt,
Usch fy, värdelöst! Jag är så stressad, nervös och ångestladdad inför tentan på lördag. Jag har huvudvärk och klump i magen som får mig att bara vilja rusa hem och bädda ner mig under täcket med knäna uppdragna till hakan. Det gör jag självklart inte, utan jag är på plats i skolan där jag bör vara.

Jag önskar att jag var ännu bättre på att handla som jag förespråkar - välja attityd och göra det bästa av alla situationer. Kanske kan det nu också vara så att jag gjort för lite yoga och mental-avslappning sista tiden eftersom jag har så svårt att landa och komma ner i tempo och tänka förnuftigt? Som tur är så är klockan fortfarande innan lunch och jag har möjlighet att ta två djupa - sätta mig i lä i solen - och göra en snabb omladdning. Det ska jag göra nu. So long


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0