Alice

Sorgens dag, idag har farmor Alice fart till himlen. Det är svårt att ta in när man är så här långt borta. Kanske mest för att hjärnan är inställd på semester så att det blir sådan kontrast.

Allt vi gjort idag har såklart känts lite blasés. För Casimir kom det verkligen som en chock (om man får säga så om en äldre dam, men så är det med död - - man är aldrig förberedd!!)

Vi är glada att hon dog precis som hon ville. I sitt hem, frisk och pigg, utan äldredomshem eller sjukhus.

Men fan så jag bannat mig själv att jag inte åkte förbi på "den där" fikan innan vi åkte iväg :(

Jag orkar faktiskt inte formulera mer i ord. Nu ska jag krama min fästman!

Vila i frid fina Alice Danielsson!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0