Godmorgon från Vegas

Vi är i VEGAS! :)

 

Efter ett par timmars väntan igår fick vi äntligen skymta lite av Grand Canyons storslagenhet. Den är verkligen fantastisk!!

 

Med den erfarenheten i bagaget (och en önskan och förhoppning om att någon gång få komma tillbaka vid ett bra väderlag) tog vi sikte mot Las Vegas. Återigen fick vi bila genom ett helt fantastisk ökenlandskap, och efter ett par timmar avtog snöblasket och vi fick äntligen solen i ögonen. 

 

På vägen stannade vi för att se Hoover Dam och passande nog närmade det sig solnedgång. Så efter en prommenad upp på nya bron gick vi tillbaka till bilen, cabbade ner, åkte ner till själva dammen, klev ut och njöt av solnedgången över Hovver Dam. 

 


Och sist men inte minst fick vi glida in i Vegas. In på strippen och fram till vårt hotell THEhotel.


Jag är ledsen för avsaknaden av bilder de senaste inläggen. Jag måste föra över dem till datorn för att kunna ladda upp mer än en bild/inägg, och det har inte blivit va än. Tyvärr måste jag jobba lite, har försummat att skriva offerter, boka in gäster och attestera fakturor. Och efter det springer jag nog ner till poolen :)  Jag är ledsen för avsaknaden av bilder de senaste inläggen. Jag måste föra över dem till datorn för att kunna ladda upp mer än en bild/inägg, och det har inte blivit va än. Tyvärr

Stor kram så länge!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0