Världens bästa kock!!

Åhh Robban, kocken på Stegeborg, är verkligen underbar. Tipsar till och med om vad jag kan äta till dessert :D

  • Cassandra Björde
     

    ÅÅååhh jag är så sjukt sugen på julmat! Du får nästan gärna "spara" undan en jultallrik åt mig. till torsdag kväll   jag har inte ätit nån julmat alls än i år 

     

    Är det mycket mat "kvar" till imorgon?

     
  • 22:32
     
     
    Robert Widell
     

    Förstår de  de finns janssons, prinskorv, massa olika sorters korv, lax, knäck,wästerbottenpaj, naturell sill,lingonsill,julsill,inlagd sill,ostar,stenbitsrom,salami,saltgurka,tärnade rödbetor, finna majjo med så ni kan svänga ihop en rödbetssallad med, sen finns de brun o rödkål i frysen, även lite ägg ni kan koka

     
  • 22:32
     
     
    Cassandra Björde
     

    åå mmmmmmmmmmm

     
  • 22:33
     
     
    Robert Widell
     

    Tror de finns lite sänkdalen vaniljglass i lilla frysen i köket samt lite hallon o blåbär i frysen ni kan göra bärkompott på med som dessert 

     
  • 22:33
     
     
    Cassandra Björde
     

    helt galet, ser bilder på folks julbord hela tiden  Längtar verkligen!

     

    Men åh! så gott! Tack 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0