Godmorgon mina vänner!

Har ni sovit gott?
 
Här i Madrid är lite grått ute och själv är jag är lite trögstartad idag. Det är en sån här dag man inte "får" vara det - så självklart är jag det :)
 
Bollade lite investeringsmöjligheter med min mamma innan jag somnade. Min mamma har sedan flera år haft inloggningsuppgifterna till mitt Avanza konto och hjälpt mig övervaka och monitor min portfölj.
Nu har min fina mamma har lagt ner världens tid på att undersöka detta grundligt. Har fått en hel sida med analys från henne under morgonen. Fina du!! 

Från aktier tilll human resource management, strax ska jag till skolan och hålla i en muntlig redovisning!

Önskar dig en fin dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken. Björde

Impulsiv är mitt förnamn o spontan mitt efternamn.

RSS 2.0